4 października uczniowie kl. 2atl, 3atl i 4atl wyruszyli na wycieczkę logistyczną.
Pierwszym punktem zwiedzania był Zamek w Malborku – największy na świecie zamek pod względem powierzchni, usytuowany na prawym brzegu Nogatu.

Następnie młodzież uczestniczyła w procesie produkcji mydła. Były to wyjątkowe warsztaty pachnące eterycznymi olejkami. Do produkcji mydła wykorzystaliśmy naturalne i wysokiej jakości składniki. Każdy uczestnik własnoręcznie wykonane mydełka mógł zabrać do domu.

Wieczorem dotarliśmy do  bazy noclegowej w Stegnie. Po obiadokolacji odbyła się dyskoteka.

Następnego dnia – 5 października – udaliśmy się do Gdyni, gdzie uczestniczyliśmy w wykładzie na temat transportu morskiego i terminali kontenerowych w Zarządzie Morskiego Portu Gdynia. Następnie przeszliśmy na skwer Kościuszki i zwiedziliśmy Dar Pomorza i okręt ORP Błyskawica oraz Muzeum Marynarki Wojennej.

Kolejny etap naszej wycieczki to Sopot i Gdańsk, gdzie spacerowaliśmy po molo oraz zwiedzaliśmy Starówkę. W godzinach wieczornych wróciliśmy do ośrodka, gdzie po obiadokolacji czekała na nas niespodzianka – ognisko, a później spacer nad morzem. Mogliśmy usłyszeć  szum fal, powdychać jod i wspólnie zaśpiewać nad  brzegiem Bałtyku.

W piątek 6 października po śniadaniu i wymeldowaniu się, udaliśmy się do Fabryki Porcelany Stołowej, gdzie mogliśmy w praktyce zobaczyć logistyczny proces produkcji i magazynowania. Następnie przejechaliśmy do miejscowości Szymbark, zwiedziliśmy Muzeum Ciesielstwa, Dom Sybiraków, historyczny pociąg, dom do góry nogami oraz uczestniczyliśmy w kolejnych warsztatach – wypiekaliśmy chleb, który mogliśmy zabrać do domu.

Przed wyjazdem organizator przygotował dla nas  ognisko z kiełbaskami. Tym elementem zakończyliśmy naszą wycieczkę logistyków i ruszyliśmy do Grodziska. Zmęczeni i pełni nowych doświadczeń w godzinach wieczornych wróciliśmy do domu.

To były 3 wspaniałe i intensywne dni.